supervision og undervisning

Med udgangspunkt i den kreative proces, der sker i mellemområdet mellem mennesker er der mulighed for ved supervision af faggrupper at udvikle det potentiale der allerede er. Ved at få fat i den særlige egenart og kraft, som i fællesskab benævnes, kan refleksioner og mentalisering skabe ny mening. Supervisionen kan foregå enkeltvis, i grupper, mono- såvel som tværfagligt, i min praksis såvel som i familieplejen, opholdsstedet, institutionen eller forvaltningen. Undervisning over forskellige emner eller temaer er en mulighed.

Emner kan være:

  • For tidligt fødte børn
  • Mor-barn – tilknytning
  • Efterfødselsreaktion
  • Sammenbragte familier
  • Parforholdet
  • Ungdomsvanskeligheder
  • Stress
  • Sorg, tab af nære pårørende
  • Alvorlig sygdom
  • Depression
  • Angst
  • Livskriser og –overgange
  • Udviklingspsykologi
  • Gestaltterapi
  • Biografiarbejde